Ens ha arribat la primera contribució als reptes poètics!

Hola a tots i a totes!

Avui la Laia està molt contenta!
Li han arribat tot de poesies fantàstiques i plenes d’onomatopeies de l’escola “Coves d’en Cimany”!

TOC -TOC
Algú pica a la porta
Però jo no l’escolto
Perquè l’olla
No para de fer
XUP – XUP

QUIC – QUIRI – QUIC!
COC – COC – COC – COC!
Sempre anem junts
Per tot el món.

A un rusc,
Zzzzzzzzz
Ve una serp,
Ssssssssssssssss,
Qui soc!
Grrrrrrr
Qui soc!
Grrrrrrr
Et menjaré.

TIC – TAC
TIC –TAC
Qui és ?
MEU , MEU
MEU, MEU
T’he trobat!

El gos mullat
Bup! Bup!
Bup! Bup!

No pots passar!
Gluc – gluc
Gluc – gluc,
Em mullaràs!
XAP – XAP
XAP – XAP
Molts bassals!
XAP – XAP
XAP – XAP
Trepitjar!
Mà, muà
Mà, muà
Molts petons!

Combo

Deixa un comentari

