Endevinalles CEE Mare de Déu de Montserrat

Hola de nou altre cop!

M’arriben tot d’endevinalles poètiques. Aquest cop de l’escola Mare de Déu de Montserrat… i son “txulíssimes”!!!

M’han fet molta il·lusió!!!

A veure si rumiant rumiant m’ajudeu a resoldre-les!

 

Pim, pam,
pim, pam,

som un clam,

pim,pam,
pim,pam,
ens divertim jugant.
Rellotgemoneda

 

Clinc, clinc,
clinc, clinc,
a la butxaca en tinc,
clinc, clinc,
clinc, clinc
en gasto sovint.

 

Tic, tac,
tic,tac,
no estic parat,
tic,tac,
tic, tac,
l’hora he marcat.

 

Plas, plas, plas,
plas, plas, plas,
seguim el compas,
plas, plas, plas,
plas, plas, plas,
estem al final del braç.
Deixa un comentari

