I amb els poemes de Coves d’en Cimay acomiadem l’any!

Endevinalles realment bones de Coves d’en Cimany!

Tornant de festes donarem les solucions així que ja podeu anar pensant!

La reialesa m’ha ofert molt regals,

la reialesa és bondadosa,

la reialesa em visita,

la reialesa em fa feliç.

Naima

El raïm és menja en familia,

el raïm i el torró són els menjars del nadal,

el raïm entres nos-lo menjem demanem desitjos.

Fàtima Milagros.

Tenen corones i setres daurats

et deixen a casa tots els regals.

Daniel Rojas.

Al carrer vaig veure tres corones daurades

I vaig arribar a casa i m’esperaven molts tresors.

BRYAN

 

Ja  arriba  la reialesa

Amb volum i amb lleialtat

Llençant caramels

I recollint cartes

dels  infants

MANEL

 

Els nostres barbuts porten corona

Els nostres barbuts porten  bombons

Els nostres barbuts sempre animen

Els nostres barbuts canten cançons.

Gabriela

 

Tinc la panxa plena.

He menjat bombons.

La cavalcada ens el regala

Si cantem cançons.

Gabriela

 

Un ferotge animalot

Atacava una princesa

El mata un cavaller valent

I es guanya a la reialesa .

Miquel

 

magos

 

 

Deixa un comentari

